От едно извесно време съм горд сопственик на алфа ромео 159, но от около седмица почна да пуши много (черен гъст дим) при около 2000-2500обр.Закачихме я на комп. с мултиецускан с съмнение за дюзи. Та на първите 3 цилиндера показателите бяха в норма, а на 4 паказателите в Мг/и бяха около 10,..... при ниски обороти та питането ми е дали дюзата на 4-ти цил. е заминала и затова пуши така колата.Егр и ДПФ филтера са на колата Егр-работи в норма(така каза майстора)Не влиза в почистващ режим (ДПФ).
Известие
Collapse
No announcement yet.
159 jtdm 1.9 v16 проблем
Collapse
X
-
Това е абсурд,корекцията да е 10,няма такъв филм,или ви лъже диагностиката,или нещо не си разбрал.Ако твоя майстор,не разбира от тези мотори,по-добре я закарай другаде да я видят,може проблема да е елементарен.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщениеАми видях с очите си.В събота сте ходя да и правят някакъв хидравличен тест(каза майстора)обясни ми нещто за мъркучите за обратната нафта сте се вадят в нещо ката колба и сте се гледат млг. или нещо таковаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Хара помагаите вече се отчаях.Колата взе да искара бял пушек, и рсхода на колата доволно се вдигна по борд 10,5градско на изван градско успях да сваля до 9,6.М/у другото от ка 1000рпм до 2000рпм никаква я нема. По бараметара на таблото турното надува почти до до края като я "изрежа".корекцията на дюзите на 1-ви и на 2-ри цил. варират от -0,8 до около 1 на 3-ти -3,50(даржи) а на 4-ти започва от 3.50 и ги покачва до 4,60 горе доло прегледахме пак торбо пътищата(мъркучи)направи ми впечатление че около студената част на турбото има засъхнало масло(имам впрдвид по маркучите)Др.като карам на 3-та и 4-та скорост има леко придърпване(в диапозана от 1000 до 2000)
Comment
-
Започни първо от тук:
http://www.youtube.com/watch?v=L2_UQ7FXlhsA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщениеХара помагаите вече се отчаях.Колата взе да искара бял пушек, и рсхода на колата доволно се вдигна по борд 10,5градско на изван градско успях да сваля до 9,6.М/у другото от ка 1000рпм до 2000рпм никаква я нема. По бараметара на таблото турното надува почти до до края като я "изрежа".корекцията на дюзите на 1-ви и на 2-ри цил. варират от -0,8 до около 1 на 3-ти -3,50(даржи) а на 4-ти започва от 3.50 и ги покачва до 4,60 горе доло прегледахме пак торбо пътищата(мъркучи)направи ми впечатление че около студената част на турбото има засъхнало масло(имам впрдвид по маркучите)Др.като карам на 3-та и 4-та скорост има леко придърпване(в диапозана от 1000 до 2000)Иначе Боби ти е написал откъде да започнете,проверете ЕГР-а и пеперудките на колектора
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Както казват някои от форума (сигорно е нещо елемемтарно) се оказа доста вярно. Проблема беше следния моторчето на вихровите клапи има една пласмасова щангичка та тази щангичка се беше извадила от главата на едно от лошчетата.Клапите бяха забили в краино ляво половение(в посока към шофьора)Интересно но е другото защо ЕЦУ-то не го е рачело като грешка.
Comment
-
Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщениеКакто казват някои от форума (сигорно е нещо елемемтарно) се оказа доста вярно. Проблема беше следния моторчето на вихровите клапи има една пласмасова щангичка та тази щангичка се беше извадила от главата на едно от лошчетата.Клапите бяха забили в краино ляво половение(в посока към шофьора)Интересно но е другото защо ЕЦУ-то не го е рачело като грешка.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеЩото моторчето работи, а друг датчик няма.
---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 09:29 ----------
Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщениеКакто казват някои от форума (сигорно е нещо елемемтарно) се оказа доста вярно. Проблема беше следния моторчето на вихровите клапи има една пласмасова щангичка та тази щангичка се беше извадила от главата на едно от лошчетата.Клапите бяха забили в краино ляво половение(в посока към шофьора)Интересно но е другото защо ЕЦУ-то не го е рачело като грешка.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Не знам дали тук му е мястото, но искам да попитам нещо.С понижаването на температурите сутрин когато запаля и като измина 2-3км ми изписва на борд компютъра че прави някаква проверка на двигателя .До сега пак ми се е случвало но само веднаж а сега много често започна да я прави тази проверка. Alfa 159
Comment
-
Първоначално публикувано от alfaromeo1 Покажи съобщениеНе знам дали тук му е мястото, но искам да попитам нещо.С понижаването на температурите сутрин когато запаля и като измина 2-3км ми изписва на борд компютъра че прави някаква проверка на двигателя .До сега пак ми се е случвало но само веднаж а сега много често започна да я прави тази проверка. Alfa 159
Колега, ти си за бисерите, честно
Няма предвид че си проверява колата нещо сама себе си, а ти казва ТИ да провериш работата на мотора -т.е. Да идеш в сервиз...
Бягай на диагностика!
Може да е нещо елементарно, но мпже о да е важно и критично.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
Comment